IdeaLab

Akademia komunikacji i PR

Precyzyjne komunikowanie, kreowanie wizerunku, budowanie poparcia czy argumentowanie – bez względu na wykonywany zawód czy osobiste doświadczenia są to umiejętności, które pomagają w codziennych interakcjach oraz w umacnianiu swojej pozycji zawodowej. BrandLab we współpracy z Inkubatorem Uniwersytetu Warszawskiego powołał do życia IdeaLab
– Akademię Komunikacji i PR. Jej pierwsza edycja miała miejsce w kwietniu i maju 2019 roku i uczestniczyło w niej 20 studentów i absolwentów różnych kierunków studiów na Uniwersytecie Warszawskim i Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Liderzy BrandLab w trakcie 8 spotkań przez 4 tygodnie wprowadzali uczestników do świata Public Relations i komunikacji, rozbudowując ich wiedzę z zakresu tworzenia relacji z mediami, komunikacji marki z otoczeniem, employer brandingu, kampanii społecznych i edukacyjnych, digital marketingu, a także zarządzania sytuacją kryzysową. W każdym tygodniu teorię uzupełniała perspektywa praktyków biznesu i mediów. Podczas pierwszej edycji IdeaLab nasze grono ekspertów wzbogaciły: Justyna Dżbik-Kluge – wieloletnia dziennikarka radiowa, Monika Coś – doświadczony ekspert w zakresie komunikacji i marketingu, Aleksandra Szłamas – specjalistka w zakresie Employer Branding i komunikacji wewnętrznej, Urszula Płochocka – doświadczony marketingowiec i Katarzyna Żądło – od wielu lat rzeczniczka prasowa wielu prestiżowych banków i instytucji finansowych.

Kolejna edycja IdeaLab: Akademii Komunikacji i PR planowana jest jesienią 2019 roku.