„It’s a f?!&%ing circus” – czyli jak będzie wyglądał marketing w przyszłości?

Jaka jest granica między koniecznością rozwoju nowych technologii a bezpieczeństwem danych użytkowników? Czy jesteśmy skazani na dominację technologicznych gigantów? Jak bezpiecznie czerpać z nowoczesnych rozwiązań, zachowując równocześnie prywatność i niezależność? – na te i wiele więcej pytań próbowali odpowiedzieć prelegenci pierwszej w Polsce edycji konferencji NextM Warsaw.

5 grudnia 2019 r. partnerzy GroupM mieli okazję poznać wschodzące trendy technologiczne świata marketingu. Na warszawskiej scenie wystąpili międzynarodowi wizjonerzy oraz eksperci digitalu i marketingu, a w parku technologicznym można było zobaczyć nowinki technologiczne i ciekawe rozwiązania reklamowe.  

Aral Balkan, założyciel Small Technology Foundation prezentował nowe technologie konsumenckie, które nie szpiegują użytkowników. Oobah Butler, pokazał, jak łatwo można manipulować społeczeństwem, a Chris Dancy tworzył profil psychologiczny bazując na tym, co zobaczył na pulpicie Twojego telefonu. Kto jeszcze wystąpił na scenie NextM Warsaw? Sprawdźcie wszystkie prelekcje na www.nextm.com.pl

6 grudnia 2019