Najwięksi YouTuberzy w Grupie TVN
Grupa TVN wzmacnia swoją pozycję w segmencie video online, kupując większościowy pakiet akcji Gamellon, jednego z liderów obszaru Multi Channel Network w Polsce oraz regionie CEE.
Gamellon tworzy, produkuje oraz dystrybuuje kontent video, skupiając w sieci prawie 100 kanałów oraz ponad 19 mln stałych subskrybentów, którzy generują ok. 150 milionów wyświetleń miesięcznie. Dzięki tej transakcji, grupa TVN poszerza swoje portfolio w segmencie video online, co pozwoli dotrzeć do młodszego, bardzo zaangażowanego i atrakcyjnego dla reklamodawców grona odbiorców. Dodatkowo, TVN zyska dostęp do kreatywnej i utalentowanej społeczności młodych twórców video, której udostępni infrastrukturę pozwalającą na tworzenie wysokiej jakości produkcji oraz swój know-how.
?TVN konsekwentnie realizuje przyjętą strategię umacniania swojej pozycji lidera w dynamicznie rozwijającym się rynku video online. Jest mi niezmiernie miło powitać w gronie naszych gwiazd Blowka i Stuu ? jednych z najbardziej kreatywnych YouTuberów. Wspólnie z Gamellon chcemy wspierać młodych twórców w kreowaniu oraz monetyzacji ich innowacyjnych treści online oraz branded content, reklamodawcom oferując tym samym nowe formy komunikacji docierającej do najmłodszych odbiorców w Polsce i regionie CEE? ? mówi Jim Samples, Prezes Zarządu TVN.
Gwiazdy Internetu będą mogły skorzystać ze wsparcia Grupy TVN zarówno w zakresie wysokiej klasy infrastruktury produkcyjnej, jak i managementu oraz profesjonalnego doradztwa w prowadzeniu swojej działalności. YouTuberzy będą mogli uczestniczyć w programach stacji oraz produkcjach dedykowanych platformie player.pl i kanałom TVN na YouTube, a ich kanały zostaną włączone do portfolio Biura Reklamy TVN.
Działania komunikacyjne dla player.pl wspiera zespół BrandLab.