Nike Unlimited Campaign ? nieograniczone możliwości

Nike Unlimited Campaign ? nieograniczone możliwości

Nike Unlimited Campaign to seria spotów towarzysząca letnim rozgrywkom sportowym. Każde video pokazuje, jak profesjonalni sportowcy oraz zwykli amatorzy codziennie podejmują wyzwania. Filmy podkreślają takie wartości, jak odwaga, wiara we własne możliwości, determinacja oraz praca zespołowa. Łącznie produkcje osiągnęły ponad 340 milionów odsłon w internecie i na kanałach społecznościowych.

Kampanię zainaugurował spot Unlimited Future podkreślający, że nawet najbardziej popularni dzisiaj sportowcy zaczynali swoją karierę już jako dzieci. Następnie pojawiły się Unlimited You ? zachęcający do podejmowania sportowych wyzwań (który wg. badań Visible Measures tylko do 14 sierpnia obejrzało ponad 112 mln osób!) i Unlimited Courage z udziałem pierwszego transseksualnego zawodnika Chrisa Mosiera. Kolejnych emocji dostarczyły nam Unlimited Together z wyjątkową muzyką Chance the Rapper, Unlimited Youth ? opowiadający historię ?Żelaznej Zakonnicy? Madonny Buder oraz Unlimited Will, w którym wystąpił niepełnosprawny sportowiec Kyle Maynard. Zakończenie tegorocznej sportowej rywalizacji firma uhonorowała dodatkowym spotem ? Unlimited Pursuit z udziałem inspirujących sportsmenek.

W Polskich mediach pojawiło się 228 publikacji mówiących o Nike Unlimited Campaign, które wygenerowały blisko 24 mln zasięgu.

BrandLab realizuje kompleksowe działania komunikacyjne związane z działalnością Nike Poland.

30 sierpnia 2016