Na początku września br. wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa Lidl Polska ?Prosto od sprawdzonych dostawców? z udziałem Michała Zajezierskiego, Wiceprezesa Zarządu Nowel. Piekarnia Nowel już po raz drugi pojawiła się w kampanii wśród czołowych polskich dostawców zaopatrujących sklepy Lidl w Polsce i Europie.
Ponad miliard sztuk produktów dostarczonych do sklepów sieci Lidl w Polsce i w siedmiu innych krajach Europy ? to najlepszy dowód na to, że nie tylko Polacy, lecz także mieszkańcy różnych zakątków Starego Kontynentu pokochali polskie pieczywo. Wypiekane według tradycyjnych receptur na bazie naturalnych składników, wyróżniające się ?czystą etykietą?, bez konserwantów, spulchniaczy i wzmacniaczy smaku ? takie właśnie są produkty z piekarni NOWEL, która jest głównym dostawcą pieczywa w sieci Lidl.
Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie i internecie oraz w sklepach. Na antenach głównych stacji telewizyjnych emitowane są 30-sekundowe spoty telewizyjne.