ADP ujawnia preferencje europejskich pracowników
ADP Polska, wiodący dostawca rozwiązań do zarządzania kapitałem ludzkim, zaprezentował wyniki najnowszego badania ?The Workforce View in Europe 2017?. Jak wynika z raportu, europejscy pracownicy wykazują coraz większe zainteresowanie podjęciem pracy zagranicą ? 74% respondentów jest gotowych rozważyć taką propozycję. W czołówce krajów preferowanych przez pracowników znajdują się Niemcy, Wielka Brytania i Francja, aż 14 z 20 wskazanych lokalizacji to kraje Europy Zachodniej i Północnej. Wśród liderów ?mobilności pracownicznej? plasują się polscy respondenci, z których aż 86% zadeklarowało chęć podjęcia zagranicznej pracy ? najchętniej w Niemczech, Wielkiej Brytanii lub Norwegii.
W badaniu zrealizowanym przez ADP wzięło udział blisko 10 tys. dorosłych pracowników z ośmiu krajów Europy: Francji, Niemiec, Włoch, Holandii, Hiszpanii, Polski, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii. Jego celem było poznanie opinii europejskich pracowników na temat przyszłości rynku pracy, konkurencyjności na szczeblu międzynarodowym oraz zarządzania talentami.
BrandLab realizuje kompleksowe działania komunikacyjne związane z działalnością ADP Polska.