Precyzyjne komunikowanie, kreowanie
wizerunku, budowanie poparcia czy argumentowanie ? bez względu na wykonywany
zawód czy osobiste doświadczenia są to umiejętności, które pomagają w
codziennych interakcjach oraz w umacnianiu swojej pozycji zawodowej. BrandLab
we współpracy z Inkubatorem Uniwersytetu Warszawskiego powołał do życia IdeaLab
? Akademię Komunikacji i PR. Jej pierwsza edycja miała miejsce w kwietniu i
maju 2019 roku i uczestniczyło w niej 20 studentów i absolwentów różnych
kierunków studiów na Uniwersytecie Warszawskim i Warszawskim Uniwersytecie
Medycznym.
Liderzy BrandLab w trakcie 8 spotkań przez 4 tygodnie wprowadzali uczestników do świata Public Relations i komunikacji, rozbudowując ich wiedzę z zakresu tworzenia relacji z mediami, komunikacji marki z otoczeniem, employer brandingu, kampanii społecznych i edukacyjnych, digital marketingu, a także zarządzania sytuacją kryzysową. W każdym tygodniu teorię uzupełniała perspektywa praktyków biznesu i mediów. Podczas pierwszej edycji IdeaLab nasze grono ekspertów wzbogaciły: Justyna Dżbik-Kluge ? wieloletnia dziennikarka radiowa, Monika Coś ? doświadczony ekspert w zakresie komunikacji i marketingu, Aleksandra Szłamas ? specjalistka w zakresie Employer Branding i komunikacji wewnętrznej, Urszula Płochocka ? doświadczony marketingowiec i Katarzyna Żądło ? od wielu lat rzeczniczka prasowa wielu prestiżowych banków i instytucji finansowych.
Kolejna edycja IdeaLab: Akademii Komunikacji i PR planowana jest jesienią 2019 roku.