O nas
BrandLab jest firmą doradztwa komunikacyjnego, która skupia w sobie najlepsze cechy lokalnych firm i dużych, sieciowych podmiotów. Elastyczność, bliską współpracę z Klientem i szybkość reakcji łączymy z know-how i doświadczeniami wynikającymi z pracy z największymi polskimi i międzynarodowymi firmami. Kilkanaście lat pracy dla dużych i mniejszych agencji Public Relations oraz po stronie Klientów miały decydujący wpływ na obecny kształt firmy oraz model współpracy, który proponujemy. To tysiące godzin spędzonych na rozmowach z dziennikarzami, ekspertami i współpracownikami pozwoliły nam wypracować indywidualny charakter organizacji oraz najwyższy poziom obsługi projektów.
Nie poszukujemy swojego miejsca na rynku, nie dopasowujemy się do niego. Nie staramy się o wyróżnienia, dyplomy i branżowe pochwały. Całą swoją energię skupiamy na naszych Klientach, specyfice ich funkcjonowania i stojących przed nimi wyzwaniach. A miarą sukcesu jest dla nas długofalowa, wieloletnia współpraca z międzynarodowymi organizacjami i markami oraz wspólne osiąganie założonych celów wizerunkowych i biznesowych.
W BrandLab spotykają się kompetencje i doświadczenia zdobywane w pracy dla przedstawicieli różnych sektorów gospodarki. W połączeniu ze skutecznością i codziennym zaangażowaniem wszystkich konsultantów firmy wspieramy rozwój biznesu naszych Klientów. Wierzymy, że to właśnie detale mają wpływ na kształt i skalę osiąganego sukcesu. Dlatego też szczególnie o nie dbamy.
W połowie 2013 roku dołączyliśmy do Global Compact ? inicjatywy powołanej przez Organizację Narodów Zjednoczonych, której zadaniem jest propagowanie reguł zrównoważonego rozwoju w biznesie. Wierzymy, że aby dokonywać wielkich zmian, należy w pierwszej kolejności zmienić swoje najbliższe otoczenie. Wierzymy również, że tylko biznes zbudowany na silnych podstawach i w myśl zasad zrównoważonego rozwoju, odniesie sukces i przyczyni się do sukcesu Klientów. Zapraszamy do podążania z nami tą drogą.
Hubert Archiciński
Założyciel BrandLab
Jesteśmy członkiem UN Global Compact
UN Global Compact jest największą na świecie inicjatywą ONZ na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu i wspierania zrównoważonego rozwoju.
Usługi
Pomagamy naszym Klientom w kształtowaniu pożądanego wizerunku oraz budowaniu odpowiedniego postrzegania przez grupy otoczenia ich kompetencji, produktów i usług.
PR marki / PR konsumencki / Lifestyle PR
Strategia budowy markiLaunch marki
Współpraca z liderami opinii
i Ambasadorami marek
Budowanie społeczności
Showroom
Road-show
Imprezy specjalne
Relacje mediowe
PR korporacyjny
Analizy wizerunkuStrategia budowy wizerunku firmy
Pozycjonowanie specjalistów
Doradztwo komunikacyjne
Relacje mediowe
PR kryzysowy
Przygotowanie do sytuacji kryzysowejw mediach
Zarządzanie sytuacją kryzysową w mediach
Zapobieganie kryzysom komunikacyjnym
Szkolenia i treningi z wystąpień publicznych
Issues management
PR w sektorze Healthcare
Programy i kampanie społeczneWspółpraca z liderami opinii, środowiskiem
pacjentów, towarzystwami
naukowymi
Doradztwo komunikacyjne
Wydawnictwa wewnętrzne
Targi i konferencje branżowe
Relacje mediowe
Employer branding & komunikacja wewnętrzna
Audyty komunikacyjne wewnątrz i na zewnątrzfirmy
Strategia komunikacji wewnętrznej
Wdrożenie programów komunikacji wewnętrznej
Wydawnictwa wewnętrzne skierowane do
pracowników
Issues management
Internet & social media
Budowanie wizerunku marki onlineZarządzanie reputacją marki online
Public Affairs
Zespół
Nasz zespół tworzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem i kompetencjami rozwijanymi w pracy dla renomowanych stołecznych agencji public relations oraz po stronie klienta.
Współzałożyciel BrandLab. Z branżą Public Relations związany zawodowo od 2000 roku. Specjalizuje się w kompleksowym doradztwie komunikacyjnym i komunikacji kryzysowej. W swojej dotychczasowej karierze doradzał największym polskim i światowym firmom reprezentującym m.in. branżę energetyczną, technologiczną, finansową, nieruchomości i farmaceutyczną. Realizował kampanie komunikacyjne i społeczne dla administracji publicznej m.in. Ministerstwa Skarbu, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Urzędu Miasta St. Warszawy, Ambasady Niemiec w Warszawie. Planował i wdrażał strategie komunikacji inwestorskiej dla spółek giełdowych. Koordynował również projekty międzynarodowe m.in. Rok Polsko-Niemiecki 2005/2006 dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Współzałożycielka BrandLab. Z branżą Public Relations i Marketingiem związana od 2000 roku. Specjalizuje się w obszarze brand PR, działaniach skierowanych do konsumentów i organizacji projektów specjalnych. Prowadziła i koordynowała różnorodne projekty Public Relations oraz z obszaru komunikacji marketingowej dla polskich i międzynarodowych firm odzieżowych, spożywczych, motoryzacyjnych i farmaceutycznych. Realizowała kompleksowe kampanie komunikacyjne m.in. dla Nike Poland, Levi?s, Hugo Boss, Audi, BMW, Lamborghini, Laboratorium Dr Irena Eris, Grupa Żywiec, Finlandia.
Absolwentka Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Łódzkim.
Z BrandLab związana od 2010 roku. Wcześniej od 2006 roku doświadczenia z zakresu Public Relations zdobywała w innych wiodących firmach PR w Polsce. Prowadziła i koordynowała różnorodne projekty z zakresu kompleksowej komunikacji dla rodzimych firm, a także międzynarodowych korporacji z sektorów: farmaceutycznego, FMCG, IT, finansowego, dóbr luksusowych i rynku mediów. Doradzała w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, CSR oraz kampanii społecznych m.in. Sanofi-Aventis, Ferring Pharmaceuticals, Roche Polska, Novartis Poland, AbbVie Polska, Nepentes, X-Trade Brokers, Kraft Foods Polska, Nestle Polska, FoodCare, Grupa Żywiec, Mattel Poland, T-Systems, Sygnity, Mindshare Polska.
Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała jako dziennikarz prasowy (?Kurier Lubelski?, ?Gazeta Studencka?) i prezenter radiowych serwisów informacyjnych w ?Akademickim Radiu Kampus?. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations) oraz Podyplomowych Studiów Menedżerskich w Szkole Głównej Handlowej.