Media Trip śladami legendarnej kawy prosto z serca Londynu!

Media Trip śladami legendarnej kawy prosto z serca Londynu!

Zespół BrandLab wraz z marką COSTA COFFEE zaprosił dziennikarzy w 2-dniową podróż do Londynu, by mogli oni poznać niezwykły świat aromatycznej kawy i legendarnej mieszanki Mocha Italia od kuchni. Przygoda w ojczyźnie Beatlesów rozpoczęła się od emocjonującego Światowego Finału Champion of Champions Barista of the Year 2015. Najlepsi z najlepszych rywalizowali ze sobą w 3 konkurencjach: Espresso Race, Coffee Master oraz Drink Dowolny. Podczas mistrzostw uczestnicy zaprezentowali swoje umiejętności techniczne, doskonałą znajomość doboru smaków i ogromne zamiłowanie do kawy. Najbardziej efektownym zadaniem, okazało się przygotowanie autorskiego drinka kawowego. Był to popis wiedzy i kreatywności baristów. Cały zespół wiernie kibicował naszemu rodakowi – Maciejowi Golonce z kawiarni COSTA COFFEE w Galerii Krakowskiej, który w ubiegłym roku został najlepszym baristą w Europie. Po zmaganiach baristów, kolejnym punktem wycieczki była wizyta w słynnej palarni przy Old Paradise Street, gdzie uczestnicy mogli poznać tajniki kawowego świata ? zobaczyć surowe ziarna, poznać techniki wypalania oraz dowiedzieć się jaka temperatura palenia gwarantuje wyjątkowy smak i intensywny aromat kawy.

Wyjazd szlakiem legendarnej mieszanki Mocha Italia to jeden z elementów strategii działań komunikacyjnych, związanych z najnowszą kampanią marki – ?Kawiarnia z serca Londynu?. Celem tej szerokozasięgowej kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na wieloletnią historię marki, londyńskie korzenie i baristów, którzy codziennie wywołują uśmiech na twarzach klientów COSTA COFFEE na całym świecie. Spot reklamowy w którym został wykorzystany utwór Paula McCartneya pt. ?New?, można zobaczyć w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i na kanałach VOD. Dodatkowo kampania jest wsparta nośnikami outdoorowymi, a działania są prowadzone na portalach internetowych i w mediach społecznościowych.

Za kompleksową organizację Media Tripu oraz związane z nim działania komunikacyjne odpowiada firma BrandLab.

29 stycznia 2016