Purple Day 2015 ? branżowa konferencja domu mediowego Mindshare Polska
Już po raz piąty dla naszego klienta ? domu mediowego Mindshare Polska ? zorganizowaliśmy konferencję branżową Purple Day. Wydarzenie to cieszy się ogromnym uznaniem praktyków rynku mediów i marketingu, w tegorocznej konferencji uczestniczyło blisko 300 gości. Tematem wiodącym Purple Day 2015 były dane ? jak je gromadzić, analizować i wykorzystywać, by stanowiły strategiczne wsparcie w biznesie w myśl hasła ?SMART DATA ? BIG OPPORTUNITIES. Przekuj dane w sukces marki?.
Swoją wiedzą nt. wykorzystania danych psychologicznych w marketingu podzielili się dr David Stillwell oraz Vesselin Popov z The Psychometrics Centre, University of Cambridge. O trzeciej fali mobile, generacji Z oraz wearable technology opowiedział James Chandler, Global Mobile Director, Mindshare Worldwide. W ramach spotkania odbyły się także dwa moduły prezentacyjno-dyskusyjne. Eksperci Mindshare Polska uchylili rąbka tajemnicy nt. wykorzystania danych w codziennym funkcjonowaniu domu mediowego, a zaproszeni praktycy marketingu i rynku mediów ? m.in. Łukasz Wejchert, założyciel Grupy Dirlango, Marek Seralis, Wicedyrektor Departamentu Marketingu, mBank, a także Marcin Łaciak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Digital Virgo zaprezentowali przykłady efektywnego wykorzystania wielu źródeł danych i informacji w rozwoju biznesu.
Do dyspozycji gości oddany został także Funpark Technologiczny ? wspólna przestrzeń, w której Partnerzy i Wystawcy Purple Day 2015 prezentowali nowe technologie i innowacyjne rozwiązania z branży marketingowej.
Zachęcamy do obejrzenia relacji wideo z wydarzenia: